究竟 resume 使唔使貼相?


好多朋友都有問我,resume 係咪要貼相架? 通常我都會反問"咁你覺得人哋睇咗你張相之後會唔會增加咗請你嘅機會吖?"

其實除非個job ad 有特別講明,一般嚟講貼唔貼都無所謂。如果你自己唔comfortable貼嘅話,咁就唔使啦! 但係如果你想貼的話,都要好好留意以下幾點。

(1) 太表現真我


除非你申請嘅工作要求你好有個性,好creative,如果唔係,對一般嘅寫字樓工嚟講,以上三個都係錯誤示範! 都係正正經經影吧啦!

(2) 自拍



宜家手機影相咁方便,都多咗好多人自拍。話明自拍,無人提醒你就自己提自己要笑吓啦! 太木口木面會俾人難以相處嘅感覺,但係笑得太多又好易變咗輕佻。最後,就算表情ok都未夠,要留意吓啲燈光會唔會太黑或者有陰陽面,背景係咪太雜亂。

(3) 衣著化妝


化好妝set埋頭,今次ok喇? Umm... 我諗無人會著到上面個女仔咁見工啩? 同樣地影相都唔好咁著啦! 另外,雖然我都覺得女仔最好都係要化少少妝,不過淡妝已經足夠,太濃反而會俾人太假嘅感覺。

如果真係唔知點影,其實就可以考慮吓俾錢人哋賺,因為近年都多咗啲專幫人影見工相嘅公司,可以諗諗。




Comments

Popular posts from this blog

我係咪要俾足通知期先走得? 咩係buy out?

究竟遞信後幾時先走得?

見工著咩衫 - 男生篇