時間觀念


時間呢個題目,我真係好想講,因為實在有唔少應徵者犯咗呢個錯誤!

遲到
呢個真係大忌, 印象分即時扣咗!

如果你話第一次嚟呢座大廈,所以用多咗時間先搵到,咁我會覺得你準備功夫做得唔夠,宜家上網話咁易就搵到即時地圖教你行,而且,明知自己未去過嘅地方就應該預多啲時間啦! 如果你話落大雨塞車,同樣,你唔知好多時落大雨就會塞車咩? 點解唔早啲出門口?

當然,有時候真係有唔同原因令你遲到嘅,最重要係你要講聲,明知自己趕唔切,就早啲打電話俾interviewer 話佢知你會比約定時間遲幾多先會到,道咗歉先,等人哋覺得你係有交帶嘅。仲有,到見面時可以再道歉 ,呢啲係基本禮貌。正如如果我自己遲咗開始interview, 我都會同candidate 講唔好意思一樣。

早到
既然遲到唔得,咁早到實無死啦! 你咁諗只係啱咗一半,如果太早到有時候反而會令interviewer帶嚟不便! 需知道好多公司未必有HR專用嘅interview room,好多時只係同其他部門一齊搶meeting room ,係meeting room 通常都爆嘅情況下,如果你咁早到我都唔知點安置你。

其實通常早到五至十分鐘就最穩陣,但係有時真係預早咗,咁點呢? 如果附近有商場就最好,唔係叫你去shopping,而係去廁所方便一吓同埋執返正個樣! 特別是夏天,抺吓汗、補補妝,即刻自信心返哂嚟!


Comments

Popular posts from this blog

我係咪要俾足通知期先走得? 咩係buy out?

究竟遞信後幾時先走得?

見工著咩衫 - 男生篇