唔化妝即係純樸,化妝即係喬裝!


如果你真係覺得唔化妝即係純樸,咁你真係思想純樸喇! 暫時我諗到唔使化妝嘅界別有社福界之外,我未諗到有咩行業會介意應徵者化妝,介意嘅只係化幾多同化幾濃!

見工要化妝嘅大前題並唔係要令你變到明星咁靚,所以唔係要喬裝,你都係做番你自己,不過就要令你望落感覺精神啲、順眼啲!

(1) 遮瑕
除咗一啲天生麗質嘅個別例子之外,我諗每個女仔都總有啲要遮掩嘅缺憾啩? 最常見嘅就係膚色唔均勻同黑眼圈,遮咗之後即刻精神咗!

(2) 變大
講緊嘅係畫眼線,加咗條眼線都可以令你雙眼變大同有神。不過我就唔贊成戴大眼仔,因為喺interview 時咁近去望,真係有啲誇張同唔自然,試過聽到不少 interviewer 都話呢類candidate 俾人一種突兀唔舒服嘅感覺。

(3) 修飾
尤其是無化開妝嘅女仔,好多時都漏咗要修飾吓條眼眉! 條眉有執過同無執過真係可以相差好遠架,條眉執得好,成個樣都會順眼好多。 咁點執呢?

  • 修雜毛: 令整體感覺乾淨俐落
  • 修眉型: 有啲女仔眼眉比較粗或者眉峰太起角,修幼啲啲圓啲啲可以增加你嘅親和力。如果你份工要"煞氣" 大啲就另計啦!
  • 畫眉: 相反,有女仔眼眉比較淡,咁就要好好練習畫眉啦! 你試吓P走任何一個女明星條眉,你就即時知道有眉同無眉嘅分別!

(4) 加色
今次講嘅係唇膏,都係嗰句,面青口唇白會令人覺得你唔精神,所以要加番啲色水,一般比較自然嘅顏色已經ok。記住, 就算嗰季好興鮮紅呀、深紅呀、深紫呢啲色,你都係留番自己去街先搽啦!

點解我無提眼影呢? 因為做咗以上幾樣,應該都已經令你望落精靈咗! 眼影可以無都ok,特別唔係化開妝嘅女仔,好多時都會搽眼影搽出事,唔係揀錯色就係化得唔對稱,再唔係就化到水腫咁。就算化開妝嘅,都要留意,earth tone 就最穩陣,因為你永遠唔知interviewer嘅接受程度有幾高!

如果有時間,最好就平日自己試吓妝,去一啲近似office嘅燈光望吓 (e.g. 學校library)。點解呢? 因為通常office 都係白燈,有時啲女仔喺室外或者黃燈嘅情況下望都ok,但係一入到室內個妝就即刻變濃咗。而且,interview 嘅時候同interviewer 都係比較近見面,太濃嘅妝真係唔係幾好囉!

記住,見工要化妝唔係要喬裝,只求望落感覺精神啲、順眼啲,自然啲做番自己。




Comments

Popular posts from this blog

我係咪要俾足通知期先走得? 咩係buy out?

究竟遞信後幾時先走得?

見工著咩衫 - 男生篇