點解HR咁鍾意interview時留難啲candidate? 佢哋變態架?


間唔中都會有啲新相識嘅朋友問我,我interview嘅時候係咪會專登要留難吓啲candidates,其實啲HR咁鍾意challenge 人,不如唔好叫人上去見啦! 

即係咁,第一,HR都係打份工,我都要對老闆交代,做招聘嘅HR通常其中一個KPI就係睇有幾快可以fill 咗個位,若果我搵到個啱嘅candidate,我簡直想佢即刻番工,仲咩要專登留難佢呢? 第二,其實HR都有好多嘢做,我揀得上嚟見嘅candidates都一定係有potential嘅,如果唔係我仲咩要花時間做咁多嘢呢? 

不過咁,interview 時我有時都會challenge candidates ,唔係因為我要留難佢,有時係因為我想睇吓個candidate 俾人challenge嘅時候會點樣回應,特別係一啲要對客或者要管人嘅職位,應對能力好緊要。另外,有時候係因為candidate講嘅嘢好似有啲前言不對後語,HR就要去問清楚啦。

當然,每間公司HR嘅style都唔同,可能有啲HR真係比較入戲而令人覺得好串咀,不過,作為
一個candidate 都係唔好駁咀為妙,無論佢堅係串定只試探你,你表現落落大方先顯得你有高EQ吖嘛!

Comments

Popular posts from this blog

我係咪要俾足通知期先走得? 咩係buy out?

究竟遞信後幾時先走得?

見工著咩衫 - 男生篇